Home > Моїм клієнтам | FAQ

АБО

знайдіть відповіді нижче:
Q
Давид: Добрий день. Я російськомовний громадянин Німеччини і мені потрібно отримати українську ідентифікаційний код для покупки нерухомості. Чи Можете Ви за дорученням отримати його для мене?
AСмолинський Денис Ігорович: Так, це можливо. Для Вас оптимальним варіантом буде, якщо Ви у німецького нотаріуса видасте мені довіреність на представлення Ваших інтересів в Україні, на якій має бути проставлений апостиль українського консульства. В цьому випадку, Ви зможете отримати ідентифікаційний номер, не в’їжджаючи на територію України.
Q
Григорій Левченко: Порадьте, як мені бути. Я засновник ТОВ, яке діє на підставі модельного статуту. Зараз я планую продати частину своєї частки моєму партнеру. Чи потрібно нам переходити з модельного статуту на  “паперовий” Статут?
AСмолинський Денис Ігорович: Це робити не обов’язково. 28 Квітня 2019 року набуло чинності Постанова Кабінету Міністрів України №367 «Про деякі питання дерегуляції діяльності». Ви з Вашим партнером вправі вказати в протоколі загального зборів засновників ТОВ, що товариство продовжує свою діяльність на підставі модельного статуту. Це заощадить Вам мінімум 500 гривень. При бажанні, можу скласти необхідні документи і допомогти вам провести зміни за реєстром.
Вікторія: у мене в житті склалася дивна ситуація. Я зараз шукаю роботу та в інтернеті побачила цікаву для мене пропозицію по працевлаштуванню. Співробітники кадрової агенції після проведення зі мною співбесіди, попросили в мене скан-копію мого паспорту та ідентифікаційного код. Але потім після співбесіди мені сказали, що вакансії вже всі зайняті. Через деякий час я дізналася, що на мене без мого відома оформлено три контори, хоча я ніколи бізнесом не займалася. Чи можете Ви мені чимось допомогти?
Смолинский Денис Игоревич : Вікторія, ситуація, в якій Ви опинилися, виникла з Вашого необережного ставлення до захисту своїх персональних даних. Не рекомендую в подальшому розповсюджувати ваші персональні дані без поради професійного юриста. Готовий Вам допомогти з вирішенням цієї проблеми шляхом підготовки відповідної заяви про злочин до правоохоронних органів. Зв’язується зі мною для безкоштовної попередньої консультації.
Q
Олег Анатолійович: Вітаю. У мене питання, ми хочемо продати квартиру в Києві, але брокер сказала, що нам потрібно зареєструвати право власності в електронному реєстрі, і тільки тоді ми зможемо її продати. Квартира була приватизована в 1998 році.
AСмолинський Денис Ігорович: Так, брокер правий в тому випадку, якщо ви з моменту приватизації квартири не вносили до Єдиного реєстру нерухомості запис про реєстрацію речового права. З 2011 року в Києві запрацював порядок внесення відповідної інформації до електронного реєстру. В Вашому випадку, рекомендую звернутися до нотаріуса за такою послугою. Нотаріус направляє в Київське БТІ запит про отримання інформаційної довідки про власників квартири. Ви оплачуєте цю послугу і протягом тижня отримуєте інформаційну довідку. Після чого нотаріус при посвідченні договору купівлі-продажу квартири зможе зареєструвати перехід права власності на покупця квартири. При бажанні, можу порекомендувати компетентних нотаріусів і супроводити угоду.
Q
Андрій Ніколаєнко: Я підприємець і у мене борги по аліментах. Банк, в якому у мене відкрито рахунок, заблокував мої гроші. Чи правомірно банк надійшов?
AСмолинський Денис Ігорович: З 12 серпня 2016 року діє Положення про автоматизованій системі виконавчого провадження, зареєстроване Міністерством юстиції України № 1126/29256. На підставі цього положення, Мін’юстом розроблено сайт Єдиного реєстру боржників. Для початку перевірте себе за цим посиланням: https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. якщо ви внесені до цього електронного реєстру, то це означає, що Ваша колишня дружина подала на Вас в суд про стягнення заборгованості за аліментам, і отримала судове рішення на свою користь. Це також означає, що виконавчий лист суду був поданий вашою дружиною до органів виконавчої служби України, і Ви маєте статус боржника по аліментах. Я можу допомогти Вам провести переговори з виконавцем і вашою колишньою дружиною, з метою досягнення компромісу по добровільному врегулювання заборгованості. У будь-якому випадку, Ви вже повинні державі 10% виконавчого збору від загальної суми заборгованості. І так, банк має право за постановою виконавця в рамках провадження в межах суми стягнення накласти арешт на залишки грошових коштів на всіх ваших рахунках, в тому числі і на ваші поточні рахунки як фізичного особи-підприємця.
Q
Аліна: Підкажіть, чи потрібна експертна оцінка комерційної нерухомості для внесення її в статутний фонд підприємства?
AСмолинський Денис Ігорович: ВВнесення нерухомості до Статутного Капіталу юридичної особи це одна з форм її відчуження, так як в результаті цієї операції, право власності переходить від вас до юридичної особи. Частиною 2 статті 13 Закону України «Про господарські товариства» передбачено, що грошова оцінка вкладу учасника господарського товариства здійснюється за згодою учасників, а у випадках, встановлених законом, вона підлягає незалежній експертній оцінці. Щоб провести операцію відчуження нерухомості, Вам необхідно надати для нотаріуса експертний висновок про оціночну вартість об’єкта нерухомість. Можу порекомендувати сертифікованих експертів-оцінювачів і нотаріусів.
Q
Галина Володимирівна: У нас на підприємстві рішенням засновників був звільнений старий директор і призначений новий. Ми не встигли в 3-х денний термін з моменту прийняття рішення зареєструвати зміну директора в реєстрі підприємств. Які наші дії?
AСмолинський Денис Ігорович: Частиною 2 статті 7 Закону України «Про господарські товариства» передбачено обов’язок Товариства (за винятком акціонерних товариств) протягом трьох робочих днів від дати прийняття рішення про внесення змін в установчі документи, повідомити реєстратора про внесення необхідних змін до державного реєстру. Якщо Ви тільки хочете поміняти директора, і не міняєте при цьому Статут товариства, то 3-х денний термін на цю ситуацію не поширюється. Готовий допомогти Вам зареєструвати ці зміни.

– ЗАПРОСИТИ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ –